bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Friday, April 30, 2010

secondary school

lepas tu aku masuk sek arab. hati teringin nak masuk maktab mahmud. tapi mama tak bg takut mahal belanje pengajian. mama nak aku sek men. eeewwwwww......... time tu aku mmg tak blh terima sek men . aku pun tak tau knp aku akan rs geli geleman bl sebut sek men. mati2 aku tak nak msk sek men. aku ttp berkeras jg nak msk sek pondok pakya. (madrasah taufiqiah al-khairiah al-halimiah) aku sayang sek tu. banyak kenangan manis aku ms blajar di sek tu. semuanye indah2 belaka. kawan2 sekeliling aku semuanye baik2. aku suke.
aku diantare budak nakal y sll time nak exam je akan menyelinap masuk asrama tumpang duduk kt asrama alasan nak study dgn kwn2. not, liza, che putih, maziah, nafisah, nurul syakiroh, nurul izzah,roslina,adilah, munirah, norul emashitoh, kak toibah, kak siti, wan jumanatulkaramah, shahiroh, ila, azidah muniroh, dan semua nya..... aku syg korang....... muah......................
saat2 y bahagia dlm hidup ini adalah saat ketika aku mengenali kalian semua kwn2 ku di MTKH. semua nye memberi aku ketenangan kebahagiaan dan mengenali diri. tak lupa jg kpd cikgu2, ust2, ustz2, cikgu sementara aku y ku syg cikgu salina. kau sumber ilham ku...... sains sy A cikgu dlm PMR. tqvm..............

No comments:

Post a Comment