bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Thursday, April 22, 2010

bermula kehidupan.

nurzahira binti ahmad zabidi. masa mama melahirkan aku lbh kurang pukul 5.30 petang la hari selasa 29 jun tahun 1982. abah time tu tak ade y ade pun makngah, pak ngah so diorang la y uruskan hal makan pakai aku dan mama . abh kt port dickson time tu lagi jd recruit askar. y aku tau dlm surat beranak aku batu 3 kg bukit petaling jaya tempat kelahiran aku. aku sedar2 famili aku dah ade rumah kt dato' keramat. mmg dr aku kecil sampai umur aku 5 tahun family aku stay kt ctu. ramai kawan2 aku dl. ade orang boyan jg. pengalaman aku pernah dl sekali aku tgk org madura bergaduh tikam menikam dengan parang bergaduh, ntah ttg ape aku kecik lg tak berapa tau sgt. y aku sempat tgk pun darah2 yang bnyk.
kenangan aku tinggal kat dato' keramat (80's) aku berkawan dgn anak2 jiran aku bangsa asing org india, org melayu, mmg betul2 1 malaysia la......... sebenarnye dr dl lg dah mmg wujud semangat itu cuma ia lmbt nak di laung2kan (komesialkan) skrg perlu di nyatakan dgn lebih jelas memandangkan rakyat malaysia skrg ini dah menampakkan ada ketidak sepakatan lagi. iiiseh btl ke ayat aku ......hehehehheheh
aku suke nak mangabadikan kenangan zaman kanak2 aku dlm blog aku ni. semoga akan datang pelapis aku dpt tgk aku ms zaman bb,kanak2,anak dara, dewasa.......

No comments:

Post a Comment