bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Friday, April 23, 2010

tadika sri sarawak

punyelah nak ikut kakak sek. mama nak hantar msk tadika tak nak. padahal time tu umur baru 6tahun. pg terus srk jln hang tuah konon nak register msk darjah 1. aleh2 kerani kt sek tu suruh msk tadika dl. aku pun akur la..... kesian mama terpaksa melayan karenah aku. mesti mama malu kan terpaksa bw aku pg berjumpe dengan kerani sek tu lg untuk buat aku yakin y budak sebaya aku tak blh lg masuk darjah 1. kene msk tadika dl. betapa degilnye aku. sampai sekarang pun aku degil lg+ keras kepala.
yelah rupenye seronok jg bl msk tadika. aku mmg budak y berani dan suke nak belajar. 1st day pergi register mama tak payah nak tunggu aku pun. mama selesai urus kan ttg pendaftaran aku lalu blk. aku dah berjumpe dengan kawan baru. best nak pg tadika tiap2 hari blh main dgn kwn2. cikgu zainon sll akan suruh aku menyanyi lagu bahtera merdeka. aku ingat lg muke cikgu2 dan kwn2 cume gambar aje y aku takde. sedih............
tiap2 bulan aku akan serahkan borang vitagen untuk sesiapa y nak bl vitagen. aku akan mintak mama isi brg tu, aku nak bl. pnh mama tak nak bl kan aku. mama ckp takde duit. ok tak pe mama tak de duit. lain kali lah beli.

No comments:

Post a Comment