bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Thursday, April 22, 2010

dah masuk 5 tahun

seingat aku, aku moved ke loke yew flat ms aku 5thn. bl ml smpi kt ctu start la nak cari kawan. aku ingat lg kwn y pertama skali y ajak aku join diorg adalah kakak (zariatinee bt zainal abidin). kawan y aku sayang ms zaman kanak2 aku. pastu die pindah blk kg ke bukit gantang. lagu suci dalam debu nyanyian kumpulan iklim jd lagu tema persahabatan kami. selepas kakak pergi aku kawan dengan kakak lain plak student sri putri kl. ayah die br transfer dr sarawak. best....tu pun sedih jg. time aku y nak pindah siap sedih tu ade bg gambar die lg blakang tulis i love u kekeke..... seronok nye bl ingat kan blk zaman kanak2 dl. kite berkawan scr jujur dan ikhlas. tak ade pun perasaan iri hati sakit hati,cemburu, dengki khianat. mcm persabahatan zaman dewasa skrg tension aje........ susah nak cari sahabat sejati yang betul ikhlas dan jujur dihadapan dan dibelakang kita

No comments:

Post a Comment