bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Thursday, April 29, 2010

Balik kampung

tetibe je bila dah nak masuk darjah 3 aku kn tukar sek. aku dihantar bersekolah di kg mama kt Kedah. so aku start berjauhan dr family since aku 9 tahun. aku dijg oleh nenek ku yang tercinta Allahyarham Che Siah binti Ali. aku msk sek keb teroi. untuk darjah 3, pastu darjah 4 pindah lg ke baling. aku sek kt kg abah aku plak. Sek. keb. bongor. nasib baik aku anak askar, senang la nak bg alasan nak pindah sek. klu tak mesti susah. darjah 4 sampai darjah 5 separuh sek kt baling pastu pindah blk sek keb teroi. sbb tu kot aku susah nak pandai sbb sll sgt tukar2 sek, sll berpindah randah. tu semua aku tak tau aku layan kan aje kehendak org tua ku.
sek y paling best skali adlh time aku darjah 4. aku sgt aktif sukan dan kurikulum. dah mmg jenis budak aktif, minat sukan mmg tak blh duduk diam. sampai last tournament pun cikgu rayu spy jg pindah.... wah terharunye.... aku nak wat mcm mn dah parents aku suruh pindah so terpaksa lah aku pindah.
time tu aku ramai kakak angkat, admire, kwn2 semua y best2. skrg semua dah tak tau dah pg mane. semua nye dah lost contact. klu ade pun kwn2 kt area kg je. rindu kwn2 zaman kanak2 dl. kwn2 y jujur, dan ikhlas dalam persahabatan. susah nak cari kwn2 mcm tu skrg, y ada pun ramai y blh di buat sbg teman ketawa shj.......... betapa aku merindui sahabat y pernah bersusah dan senang dengan ku suatu ketika dulu. masih ade ke?

No comments:

Post a Comment