bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Tuesday, May 4, 2010

lepas PMR

lepas result PMR kluar, aku nak pindah sek sbb MTKH ade problm dgn pihak pengurusan. aku teringin nak pg sek al-irsyad ke al-mahsyur ke tapi mama tak bg jg. alasannye masih jg same mcm dl. aku akurkan sj. mama nak aku masuk sek men jg. mama kate klu aku dpt biasiswa negeri senang nnt. nape klu msk sek al-irsyad @al-mahsyur tak blh dpt biasiswa ke? tu kan sek men agama mesti kerajaan negeri cover jg. tp itulah critenye, ape2 pun semua dah berlaku. semua telah tertulis dlm buku hidup ku bahawa aku akan menyambungkan pel aku di sek men y aku alegik.
so bl dah msk sek men biase ni terpaksa lah aku menukar aliran dr aliran arab pg ke aliran sains. syukur aliran y aku suke jg. aku blh catchup la subjek2 y aku amek dlm SPM aku. result pun Alhamdulillah.................
bercerite mengenai kwn2 masa sek men plak. kwn2 kelas aku kt sek men rupe2 nye semua budak baru y dtg dr kwsn, daerah dan negeri lain. kirenye semua budak baru. antaranya mcm halimaton saadiah dr pahang, halimatul munawarah dari sek men singkir, aku dr sek arab, siti balqis dr sek men ibrahim, salina dr sek men sains selangor, mcm2 la. pendek kata studn y lame y msh stay dlm kelas aku tu dlm 10 org je y lain semua dr sek lain.
kenangan aku kt sek men tak bnyk sgt la, biasa2 ja. tak de y memberi kesan y mendlm sgt pun pd aku. cm ape y aku tak blh lupe y aku ade seorg best friend SITI BALQIS ABD AZIZ.... muah!

No comments:

Post a Comment