bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Friday, May 7, 2010

result SPM dah keluar

dah tibe lah ms y ditunggu2, result SPM aku pun aku tau melalui telefon. aku tel ofis sek. aku bersyukur dgn result y aku dpt. mula2 aku dpt result dr polimas, mekatronik mekanikal. tp aku tunggu lg aku berharap dpt masuk universiti. bila check online aku dpt msk ITTHO. ok lah. klu di ikutkan kata abah, aku takkan jd mcm skrg. aku tidak dibenarkan pg belajar jauh2. tapi nsb baik mama aku pandai jg pujuk abah, at last abah aku izin kan jg.
aku terima panggilan ke ITTHO. mama dan abah yang hantar aku ke Batu Pahat, Johor. 1st time lah katakan sampai sn tak tau tmpat nak dituju. kami 3 beranak menumpang di rumah mertua jiran kt kg di Yong peng. blh lah terasa penatnya. dah sekian lm aku dah tinggal di BP rupa2nya 1st day time kami sampai di Johor dulu itulah BP,dan ITTHO dah dekat sgt dgn kami masa tu. maklumlah org tak tau jln. tak pernah smpai pun tmpat yang bnyk dgn nama parit2 ni. mmg mengharapkan panduan jiran kami je lah nak tunjuk. dah berjanji mcm tu.
dah settle hal registered ITTHO, tinggallah aku sorg2 di johor. orgtua aku hanya menghantar aku shj. aku stay di asrama, 1 bilik dgn idhad dan ida, budak dip awam.

No comments:

Post a Comment