bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Thursday, November 18, 2010

windu laaaaa

alaaaanye. rindu kt blog aku ni. cian die dah lame di tinggalkan. sibukkan fb pun tak sempat nak bukak, ape lg blog. so bila bukak pg ni jd lebih excited bl dpt jumpe kawan lame kt sek. arab dulu. Wan Jumanatul Karamah..... (wei aku ingat lagi nama hang) emmmm bestnyeeee... mengingat kembali zaman persekolahan di Madrasah dulu sangat la best. Pd aku Best Giler! giler pun tak best macam tu.... walaupun sek tu serba kekurangan @ dhoif tapi aku rasekah kebahagiaan yang aku perolehi di sana bagaikan di syurga dunia.... ilmu duniawi wa ukhrawi semua yang baik2 aje disana. kawan2 aku pun baik2 semua.... sayang korang....... orang semua kenal aku baik yang junior dan senior heheheh orang famous la kata kan (angkat bakul ckit) biar menanah telinga............................. best giler mmmmmmm.

No comments:

Post a Comment