bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Thursday, November 18, 2010

jamuan jke

settle sudah marking paper budak. ni aku tgh boring tak tau nak wat ape layan la bende alah ni.
ari tu jbtn aku ade wat makan2 kt Rajah Court, sedap la jugak menu yang di hidangkan. bersame kwan2 bergambar kenang kenangan klu tak tak de gambar aku ngan budak jabatan. ari tu tak sempat sbb aku ade taklimat. so tak de lah gambar aku dlm gambar jabatan. tak de pun tak pe. Eden loyankan aje........... kt sini pun aku ade selitkan sikit gambar aku kwn2 ngan bos aku. yang berbaju biru tu lah bos aku En. Samsudin bin Hj Salleh. Orang Segamat, Johor. Baik orangnye mudah bekerjasama, memahami masalah staff. selalu memahami masalah aku ketika anak2 aku sakit. aku akan emergency leave. Tq bos!

No comments:

Post a Comment