bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Friday, June 18, 2010

tak dapat

mungkin bkan rezeki aku kt sini nak smbg bljr kt unimas. td br je aku check permohonan aku tidak berjaya. aku pun tak mengharap sgt. tapi aku try jg buat rayuan. manalah tau klu2 rezeki aku ada. aku think positif ja. mesti ada hikmah disebalik ketidak berjayaan aku itu. sbb aku dah ada plan B klu aku tak dpt further study aku nak wat ape. so terpaksalah aku tunai kan janji aku pd husband aku.
mungkin dah ramai sedara mara aku kt kg tlh mendoakan aku spy blk kg. sbb tiap kali kal ka, jumpa ka mesti tanya bl nak blk? bl nak blk? tak ingat kg lagi ka?... Mungkin jg kot. alhamdulillah lah klu rezeki aku kt sn aku pasrah ja .
hidup mesti di teruskan.........

2 comments:

  1. weh hang! apa habaq?????? excited sangat jumpa blog hang ni? hehehe;)do u remember me cik kak?

    ReplyDelete
  2. wey assalammualaikum
    tima kasih laaaa. awat tak kenai nya. laaa apa kbr? wan mcm mn ang dpt msk blog aku? aku ingat nak jumpa kt fb rupa2nya kt sini pun blh terjumpa

    ReplyDelete