bermulanya sebuah kehidupan

bermulanya sebuah kehidupan

Wednesday, June 16, 2010

hahaha

giler dah aku skrg. org sibuk psl piala dunia aku sibuk dgn projek aku. org lain sanggup stayup sampai pg gara2 tunggu game football aku monitor harga emas dunia. hahahaha.............. giler............. dah skrg. jd adict pun ye jg.
aku br terjebak je dgn bende ni, teringin nak bl sbb tgh survey2 nak tunggu harga die baik punye br aku nak amek. isnil lps harga emas ade skali turun btul, nak buat mcm mn dah bkn rezeki aku dealler aku tertekan no hp aku y slh. so dia tak dpt smpikan msg tu kt aku. SEDIH... think +ve ...... insyaallah nextime ada lg. aku percaya setiap y berlaku mesti ada sbbnya.
aku men emas dinar (916) n jongkong (999). sape2 y berminat blh la contact aku

No comments:

Post a Comment